mandag, august 04, 2014

--> 2.m

Siger det bare; soon 2.g'er to be... og sådan noget! (Ha, 3.g'er hvis jeg ikke daffede på efterskole......................)
MEN, det stadig sommerferie og der er HELDIGVIS stadig lidt tid tilbage (.. 9 dage)..

Her til sommer har jeg været i Spanien og på dejlige Sejerborg..(En sommerlejr). Men det ikke sjovt at læse som; for egentlig har jeg ikke lavet andet en at bade, spise, sove og erhverve mig en flot brun hudfarve. OG SÅ HAR JEG FÅET KØREKORT! Pas på derude.

Savner at skrive. Ved bare ikke hvad jeg skal skrive om.... Det regnede helt vanvittigt i nat; så efter 5 uger med total tørke, vågnede skovsneglene endelig op igen. Meeen de må godt forsvinde ned i deres små sneglegrotter igen, tak. Og når vi nu snakker om smådyr; så må bierne også godt forsvinde, tak. Derudover må Ed Sheeran og hans dejlig-poetiske-hjerte og yderst lækre stemme godt banke på min dør og spille mig en sang eller to, tak.... Og hvis han så lignede en blanding af Tom Felton, Harry Styles og Leonardo Dicaprio (som ung), ville den være lige i skabet... Derudover må det næste halve år godt gå stærkt, så jeg kan få min søster hjem igen, tak.

Er i en konklikt med mig selv; Harry Potter and the goblet of fire, Sex and the city the movie, Dear John og 21 jumpstreet.... Dog ville der ikke være nogen diskussion hvis Fault in our stars var kommet på dvd. hmpf.. (Tjek btw, lige soundtracket til den film ud!!) .. Godnat nobody.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar