tirsdag, oktober 08, 2013

"Når jeg siger Timberlake................................"

.... SÅ SIGER JEG: "VI SES DEN 6 MAJ!!!!!" - Åhhh ja, min mor og søster sad klar præcis kl. 10 i fighten om de eftertragtede og yderst lææææækre billetter - OG jeg takker dem uendelig mange gange for det, for nu en af dem er mine!! Det triste er dog bare at der er aaaalt for lang tid til maj...

Som nævnt i efter ret så mange tidligere indlæg, så flyyyver tiden afsted i en hastighed hvor jeg slet overhovedet ikke kan følge med, og det er allerede over en uge siden jeg sidst har opdateret her på blooogggen... Og til jeres orientering så har jeg det stadig yderst lækkert. Dog lidt mere fattig på energi end tidligere.. 
Noget andet der er sket er, at jeg er stoppet til fodbold. Har ganske enkelt ikke tid til det - Og selvom det gør ondt i mit lille (stadig halvdårlige) fodboldhjerte, ved jeg at det er det rigtige jeg har gjort... Og så tænker i nok "med det nutellaindtag du lever med i din hverdag, bliver du da mega fed," MEN NEJ, Steffen her begynder at løbe. At løbe kræver ikke nogen fastmødetid, blot at du tager løbeskoene på og løber sig en tur når tiden er der.. Det er ikke rigtig sket endnu, men tankerne er der da! 

Onsdag i næste uge står den på FERIE, John Mayer, med Gabrielle Aplin som support, i forum, intimkoncert med Mads Langer i kbh et sted, vennerne og så selvfølgelig da ej forglemme mine deeeeeeejlige lektier - Jeg har specielt en lækker historieopgave i vente! nam


NU vil jeg slukke min computer og nyde at lektierne for i dag er lavet og pakket væk.. halleluja 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar