lørdag, september 28, 2013

Skud til overskud

.. Jeg har lyst til at lave et virkelig lækker-langt indlæg, men jeg ved virkelig ikke rigtig, hvad jeg skal skrive om. Jaaehmm, kan vel fortsætte, hvor jeg slap i sidste indlæg; Ved glæde og kærlighed. Stor kærlighed endda -----> til verdens dejligste og helt ubeskrivelige Aurehøj. Hold da helt op hvor er jeg glad for at gå der! Selvom jeg skal cykle utrolig langt(op og ned af bakker, I ALT SLAGS VEJR!), er det det hele værd - plus at det jo et eller andet sted, også er liiidt sundt med en "lille" cykeltur i ny og næ..  hææ

Uden for skolen går det da også bare fjong. Jeg får da i hvert fald tiden til at gå møøjt stærkt. Selvom  lektier, fodbold, kor og selvskab af en masse dejlige mennesker måske ikke lyder som det mest "wow-du-har-da-godt-nok-noget-at-lave-hele-tiden-agtigt," så har de sidste uger simpelthen bare kørt derud af med en hastighed der siger spar 345!

I dette sekund sidder jeg i min stol hjemme i min stue, iført min gule jakke. Ærligtalt ligner en eller anden eskimo der er gået galt i byen.. MEEEEN det er jeg ikke! Næææ nej. Jeg er hvor jeg skal være - i hvert fald fysisk da. Psykisk sidder jeg og drømmer om alt det dejlige tøj på asos, som jeg overhovedet ikke har råd til... Og så tænker du nok: "asos, det er ski da ikke så fanden i volds dyrt?," meeeeeeeeeeen JO! For en sådan en "jeg brugt alt for mange penge i sommerferien-type" som mig, sååååå er det godt nok mange penge. Specielt når egentlig godt bare vil købe det hele.. Eh..

En række af alt det tøj jeg sidder og drømmer om at eje!
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK

LINK

HA DET LÆKKERT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar