fredag, september 13, 2013

Savn, savn, savn

JEG SAVNER MIT HJEM!... Efter jeg for nu omkring 10 minutter siden, så et opslag på instagram om en der var blevet optaget på Faarevejle Efterskole skoleåret 14/15, begyndte klumpen i halsen og savnet i maven at vokse med ubeskrivelig høj fart. Åhh hvor jeg dog savner FFE.. Ja, jeg ligger her alene; fredag nat, med Tina Dickow spillende i baggrunden, og bliver lidt halvsentimental. Åhhh hvor vil jeg bare egentlig gøre alt for at komme tilbage!

Savner stedet, savner stemingen og mest af alt savner jeg mit dejlige hus Syrenen. Min familie. Mit hjem.
Jeg har fået af vide, at det er drenge der i år bor på mit værelse. Lad da lige vær' engang. Det er mig og Dullers værelse, og ikke to nye drenges...

At tage et år på Faarevejle Efterskole, har uden tvivl været den bedste beslutning, jeg nogensinde har taget.

Understående sang var en jeg i sin tid skrev til musicalen. Efter uforståelig lang tid fik jeg den endelig indspillet og lagt på youtube. Lyden på hverken selve klippet eller min stemme er ikke særlig god - men det må i lige overleve med.
Denne sang er ikke min sang - Men hele Faarevejle Efterskole årgang 12/13's. Det er vores sang, og det er et minde der for altid vil eksistere, om ikke på youtube, men i hvert fald i vores hjerter.
Elsker jer venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar