onsdag, september 18, 2013

nok der så lige


Wæææh, ved ikke rigtig om der overhovedet er nogle der stadig læser min blog. Egentlig er jeg også ret så ligeglad. Det eneste jeg vægter er, at jeg får transmoglyffet mine tanker ud igennem fingrene og ud på skrift. Tro det eller lad vær, men jeg holder virkelig af at skrive, og derfor ser jeg ingen grund til at stoppe min efterhånden "læser-løse" blog. 

Her for tiden har jeg det ret lækkert. Weekenden har jeg brugt, 100% ædru (for første gang i efterhånden nogle uger), på at lave lektier, hygge, shoppe og arbejde. Mega fornuftig, men også smækker-lækker velfortjent. Har lidt haft brug for at lande engang; det at starte på Gymnasiet er jo, som i nok har opfattet ikke en dans på roser. Nok mere en harlem shake i en gammel bygning i Gentofte. Det stressende, uoverskueligt, men samtidig også det fedeste. Stor kærlighed til Aurehøj for at være så yderst delikat. Og endnu større kærlighed til min dejlige klasse, 1.m, for at være så uvurderlig sindssyg og hjertelig på en og samme tid. Love, love, love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar