mandag, august 12, 2013

Heeeeeey bitchesss - I'M BACK

Hygge hejsa! Jeg er tilbage fra en lang, varm, dejlig med også yderst travl sommerferie.
Jeg kom jo sønderknust og stortudende hjem fra efterskolen lørdag eftermiddag, og allerede torsdagen efter tog jeg to uger til Italien. Det var en røv lækker tur, og jeg fik virkelig hygget med min familie - som jeg jo ikke har set så voldsomt meget til pga efterskolen - men, men, men, nøøøj hvor var det også lidt halvensomt! Når man er vant til at der er 130 lallende efterskoleelever omkring en, og så der lige pludselig kun er to søskende og et par forældre, såååå er det man føler sig lidt "pelle alene i verden"-agtig. Heldigvis var der internet såååå fik mit  daglige drug i form af en tur på facebook.

Lørdag to uger efter fløj min søster og jeg hjem(vi lod de "gamle" og min lillesøster være i italien) og allerede lørdag morgen daffede jeg, med telt på ryggen og nogle yderst dejligt tøser ved min side, til Langelands festival.
Den uge var nok en af de sjoveste, varmeste og mest makrelfyldte uger i mit liv. Det var en oplevelse i særklasse og vi hyggede os af røøøøvens til.
... Fik også lige Mads Langers plekter kastet liiige i hænderne, så klager ikke;)

Dagen efter jeg kom hjem fra langeland(mandag) tog jeg til tølløse og hyggede et par dage sammen med nogle elskværdige mennesker fra mit hus. Der fik jeg så også lige et opkald fra min far, der inviterede mig til tyrkiet i en uge..
Sååeehm, Tyrkiet det fløj jeg da bare lige til om torsdagen..
Dernede fik jeg lige det sidste sol det kræver før jeg bliver til den heltidneger jeg nu er blevet;)

Tyrkiet kom jeg hjem fra natten til fredag, og siden har jeg slappet af, shoppet, været til en fødselsdag, MØDT MADS LANGER, ryddet op på mit værelse(en proces der nu er på trediedagen.......) og spillet en hulens masse guitar.

- Jaaaaa mand jeg har mødt Hr. sens' Langer IGEN! Det var til stellapolaris festival inde i frederiksberghaven. Og hold kæft hvor var det dog bare voldsomt fedt. ehhhh altså hvor er han dog da bare fantastisk. Er blevet ret "fan-girl-agtig" hvad Mads angår. Han er bar' så deeeejlig!

I disse minutter ligger jeg i min seng, og har en velfortjent(synes jeg selv) kaffepause. Oprydningen på værelset må vente!

Gymnasiet. Fy føj. Jeg er så mega nervøs. Har allermest lyst til at grave mig ned i et hul... Meeeeen det går jo ikke, FOR som sagt er jeg jo, efter møøøøjjjn anstrengelse og litervis af tårer, kommet ind på mit ønske gymnasium Aurehøj!!! Halleluja.
Men hele det cirkus bliver i nok opdateret på i løbet af ugen - Starter onsdag!!!!

I dag er det også præcis et år siden jeg startede på efterskolen. Er grædefærdig. De nye elever startede i går; dvs. der er en eller anden fremmed der har sovet i min seng i nat - ER ENDNU MERE GRÆDEFÆRDIG..................................................

Håber i har haft en lækker sommer - Og ikke har savnet min blog alllt for meget. hahahhahahaaa, nu vil jeg tage ud og spise noget sushi:BBB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar