søndag, august 18, 2013

Aurehøøøøøøøjjj

ÅHHHHH haaaaa! Jeg sagde jeg ville skrive i løbet af ugen; fik jeg det gjort? NÆ! Jeg har travlt; meeeeen jeg hygger mig.
De seneste dage har gået med intro-møde-nye-mennesker-aurehøj-gymnasie-gøjl, og egentlig har jeg slet ikke selv kunne følge med. Nu er det allerede søndag, men gymnasielivet begynder officielt i morgen kl. 08.10 med grammatikprøve og det hele!

AUREHØJ!
Jeg er SÅ glad for det. Har kun mødt min klasse kort, men er sikker på at 1.m 2013 nok skal lægge au ned med stil. Alle virker ekstremt flinke til den yderste fingerspids, så det jo bar' lækkert.
Dyrehaven var fucked. Men det skal det jo være. For min egen skyld lader jeg vær' med at poste et billede af mit overtegnede ansigt, og vælger i stedet bare at sige, at jeg bestemt ikke var et kønt syn - Til det vil jeg lige tilføje et stort tak til Sabrina, min veninde, som valgte at overfalde mig på mest venlige vis. Tak tak tak. Du skylder mig en heeeel' ny makeupfjerner! .... Ej det gas! Men brillerne var flotte!

I næste weekend står den på Mads Langer fredag, Reunion med Syren'erne lørdag og arbejde søndag. Kan allerede ikke helt overskue min kalender! hahahahahahaaa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar