søndag, juni 23, 2013

FFE❤❤

Ved godt at det tidligere indlæg lidt indikere at min efterskole er lidt af en lorteskole, men vil lige huske at fortælle at FFE nok er den bedste efterskole der findes. Jeg har haft det fedeste år, og lige præcis FFE har været de perfekte omgivelser for sjov, latter og rigtig efterskolestemning! 
- Jeg vil klart, af hele mit hjerte, anbefale FFE for andre.❤

Lige nu er situationen den at jeg stadig er hjemme. Er dog draget mod nord hjem til en fra skolen. Hvis man ikke kan nyde alt det gode på Efterskolen, må man da bare gøre det derhjemme!
-
Der har været ret meget opmærksomhed fra medierne på FFE i dag. Først side 4 & 5 i ekstrabladet, og derefter 4 minutters news på TV2 på en søndag som dennes bedste sendetid.. Håber der sker noget nu. Vil egenlig godt bare hjem til FFE!❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar