tirsdag, maj 28, 2013

... Lost, men fastgjort til jorden

Jeg ved ikke hvad jeg skulle ha' gjort uden min mor.. Hvis i har læst de tidligere indlæg, ved i nogenlunde hvilken situation jeg står i - Og jeg ville ganske enkelt ikke klaret det uden min mor. Hun var der på sekundet da jeg grædefærdigt ringede til hende i torsdags, og tilbød endda at komme hele vejen op på skolen. Hun er skøn, og ved ærlig talt ikke hvad jeg skulle ha' gjort uden hende.
.. Men i hvert fald står det sådan til nu, at mit klagebrev til fordelingsudvalget nu er afsendt. Det eneste der er tilbage er at vente. Vente helt til den 17. juni!!!! - Det bliver nogle lange uger siger jeg dig!! 

På efterskolen går det helt efter planen. Jeg har det vidunderlig godt. De seneste to dage har vi haft linjedage - dvs. at jeg har brugt de seneste to dage på intet andet end musik. Det lækkert. 
- Lige om snart skal jeg med min musikhold ned i musik og indspille en af vores sange. Skyder på at det bliver Learn to fly af Foo Fighters vi vælger.. Den er bar' fed!


Jeg kan slet ikke begribe at der kun er en måned tilbage af skoleåret.. Det så uvirkeligt. Uvirkeligt - Det netop det ord jeg hash-taggede da jeg den 11. august 2012 - Dagen inden første skoledag her på ffe - postede et "nedtællingsbillede" med "en-dag-til-faarevejle" på.. 
Vil ikke stoppe. Vil ikke møde de nye elever. Vil ikke sige farvel......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar