onsdag, maj 08, 2013

HALLELUJA DA FOR AT HELDET ER MED MIG!!

..... Ved ikke helt om jeg vil røbe hvad mit sjældne, men i øjeblikket yderst fantastiske held har vundet mig endnu.. Ej, jo - Ehh, kan ikke lade vær': JEG HAR VUNDET EN INTIMKONCERT MED JESPER NOHRSTEDT!!!! ARGGG! Han er muligvis det lækreste og mest charmerende der nogensinde har været i det danske tv.
- Til jer der ikke har et clue om, hvem han er - foruden at i da i hvert fald er gået glip af voldsomt meget lækkerhed - kan jeg fortælle, at han i sin tid blev kendt gennem xfactor, hvor han kom på en tredie plads under Tine og Thomas. Udover det fik han sidste år en andenplads i det danske melodi grand prix med sangen "take our hearts." I sommers udgav han så i samarbejde med Hampenberg siglen "Glorious." I går udkom hans tredie single - Sangen "Sunshine," og i forbindelse med udgivelsen, har Jesper så lavet en konkurrence, hvor premien er en intimkoncert i eget hjem; med Jesper selvfølgelig - OG DEN KONKURRENCE HAR JEG SÅ LIGE DA VUNDET!! Har ellers aldrig nogensinde vundet i sådanne' noget før.. Og da han i går informerede mig om, at jeg var den første ud af de fire vindere, begyndte jeg at skrige(Lyder så fandens fandens fan-girl-agtigt) og hoppe rundt på min ene fod - Eftersom jeg så også lige tilbragte hele formiddag og eftermiddag i går på holbæk sygehus, for at få af vide at jeg har revet noget af mit ledbånd over i den ene fod - HALLELUJA! Men er SÅ ligeglad med min lortefod, både DM i sangskrivning og nu denne intimkoncert med Jesper Nohrstedt har gjort at jeg lidt glemmer hvor ondt min fod egentlig gør.. JEG ER SÅ FANDENS GLAD!

 Fuck at han staver mit navn forkert.. Har stadig vundet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar