mandag, maj 06, 2013

DM I SANGSKRIVNING!!!

Halleluja! 1. maj startede i DM i sangskrivning for efterskoler - En konkurrence som jeg deltog i med min egen selvskrevne sang "Victim of reality;" Og trooo det eller lad vær, men JEG ER KOMMET I FINALEN!!! Fik det af vide tidligere, og har været yderst glad lige siden - Fuck at jeg lige vrikkede om til træning og derfor ikke kan gå nu; JEG ER STADIG I FINALEN I DM I SANGSKRIVNING!

Lockouten er slut. Det er røv dejligt at have lærerne tilbage, men det fact at vi rent faktisk skal op til en masse prøver lige her om snart, er jeg ved at brække mig over...... Og så det at stort set alle de mundtlige prøver er GRUPPEPRØVER irriterer mig også voldsomt meget. Hader gruppearbejde. Vil egentlig godt bare have sommerferie... MEN DET VIL JEG ALLIGEVEL HELLER IKKEEEE.. Vil ikke stoppe på FE.. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, når vi er stoppet - Alt er jo heroppe? Det har jo for fanden været mit hjem i næsten et år... 

Var heroppe i weekenden. Det var røv hyggeligt. Vejret var helt fantastisk, og har da i den grad fået en masse sol - Eller rettere, er helt rød i hovedet. Men det' da bare lige meget. Køber bare et nyt hovede... hæææææææ

Den her uge er kort. Vi skal allerede hjem onsdag.. Ved ikke, om jeg glæder mig til at komme hjem.. Men glæder mig da i hvert fald med at komme i gang med alt synopse-arbejdet - Regner med at få styr på alt det der gøjl i den her weekend - Plus forberede mig mentalt til de skriftlige prøver i næste uge.. HADER PRØVER!!!!!
--
Sidst jeg skrev herinde havde jeg lige været inde og se Justin Bieber i Parken - En oplevelse som jeg forresten ALDRIG vil glemme.. Men i hvert fald, så har jeg lige siden den aften været 20 gange mere besat at hr. sens' Bieber, end jeg nogensinde har været før.. Er endda gået så langt, at han er min baggrund på min mobil, PLUS at jeg har en plakat hængende med ham på efterskolen..  Vil dog vove og påstå at jeg ikke har fået Bieber-fever, men der er da ikke særlig langt igen..!! 

J.E.G.V.I.L.I.K.K.E.S.T.O.P.P.E P.Å.F.E...........................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar