mandag, april 08, 2013

.

Jeg har mistet noget af det mest betydningsfulde jeg nogensinde har eget. Min lykkehalskæde/-ring jeg har fået af min lillesøster. 
Historien ved den er, at for cirka lidt over et år siden, var min søster, på dengang 10 år, ude og "shoppe" med sin fritidsklub - Det skal lige siges at hun havde fået 50 kr med af min mor, så hun kunne købe lidt til sig selv. 
Men i hvert fald vælger hun så at købe denne ring, til hele 20 kr - Til mig. Ingen havde nogensinde bedt hende om at købte noget med hjem til nogle af os derhjemme. Men alligevel vælger hun købte den her til mig. Og køber endda en billigere ring til sig selv, så hun havde råd til den her til mig - Det skal lige siges at hun allerede havde brugt 22 kr på slik. 
Jeg blev simpelthen så voldsomt glad da hun gav mig den. Meeeen dog var den alt for stor, så valgte at sætte den i en kæde, så jeg kunne bruge den som halskæde i stedet..

Jeg har så lige siden haft den på hver gang jeg havde brug for "ekstra held."
Og nu er den væk... Er grædefærdig. Ved godt det sikkert er en lille ting, men er så ulykkelig, fordi den simpelthen betød så utrolig meget for mig..
-
Billederne under er taget den dag jeg fik ringen.. Ja.. Blev så glad dengang jeg fik den, at jeg lavede et indlæg om det...
Havde den på til alle mine eksaminer - Hvilket resulterede i 4x12-taller...
Havde den på da jeg skulle holde tale og synge til min translokation sidste år. 
Havde den også på da jeg mødte mads og tim på rigshospitalet..
Senest havde jeg den på til musicalen på efterskolen, og da jeg sang til et kobberbryllup i starten af marts...
Har ledt overalt, men kan ikke finde den. Ved ikke hvad jeg skal gøre uden den...

1 kommentar:

  1. Trist at du har mistet noget du har været så glad for & sød lillesøster. Det en kær historie! ;-)

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet