søndag, marts 17, 2013

weekend.

Det har været en yderst dejlig weekend. Den har været utrolig afslappet og fyldt med tons vis af kage og latter - det vil sige lige noget for mig!
 Fredag startede med at jeg, som en komplet retardo, med at spille lidt volley. Det var fandens sjovt, men røv svært! Senere kom nogle af eleverne fra sidste år og spillede nogle kampe; der valgte jeg dog at gå op og se lidt xfactor med nogle ikke-volley-interreserede mennesker lige som mig. 
Om aftenen logerede jeg mig i Linden hos Nissen, hvor jeg har sovet hele weekenden. 
Lørdag stod den på kagebagning - HELE DAGEN. Alt i alt tror jeg at jeg har indtaget mere dej end den egetlig færdigbagte kage. Lækkert, siger jeg dig. 
I dag, søndag har jeg egentlig ikke rigtig lavet så meget. Været i et dejlig langt varm bad; spillet ret så meget guitar; hørt yderst lækkert musik; sovet; og så fik jeg også lige en flip og begyndte at støvsuge - Ved ikke lige helt hvad der gik galt. Men nu er her i hvert fald helt rent. 
- Folk er nu begyndt at komme tilbage, og specielt drengene fra mit hus(Der har tilbragt weekenden sammen) kører i et tempo jeg slet ikke kan følge. Sååå jeg tror jeg vil forblive i min seng, indtil vi skal til samling her om en halv time. 
Næste uge står på musical. Glæder mig som bare fanden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar