lørdag, marts 30, 2013

Ups da.

Jaaaa, det var så meningen, at jeg bare lige skulle en hurtig smuttur på Strøget med min søster. Det resulterede så i en ny skjorte, kjole, en dipdye'ed top og en piercing - Haaallleluja, det var skam ikke ligefrem billigt! Men eftersom jeg var på en 11-timers vagt i torsdags, og derfor skrabede lidt penge sammen der, er jeg blevet enig med mig selv om, at det nok går. 
Det er faktisk lidt sjovt med den der sens' dipdye'ed top - For købte nemlig en der ligner utrolig meget for nogle måneder siden, men af en eller anden grund byttede jeg den - Og lige siden jeg gjorde det har fortrudt så meget. Så nu har jeg købt en ny der ligner. Halleluja da for det! 
ARRRG SE LIGE!! - Ej, nu skulle det altså være. Så gik ind til "the old barber shop" på strøget, og fik den lavet. Er så røv glad for den!!!
Endelig ankommet! - et stk In These waters MED autograf af selveste hr. Langer. Er så lykkelig!
Nu vil jeg lave nogle lektier. Hahahahhaa, som om jeg får det gjort - Ha' det lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar