onsdag, marts 06, 2013

Random med alt mulig på!


Billederne under har intet med noget som helst at gøre. Ens for dem alle er dog at de alle er taget af mig - Enten med spejlrefleks, min nu smadrede iphone 3 eller som screenshot. 
--
Jeg har det godt. Nu ligger jeg og hører Mads Langers nye cd; In these waters. Den plade er ganske enkelt fantastisk. Elsker den. 
.
I går var pigerne fra mit hus så voldsomt dejlige at de lavede en "alle rejser sig op" til mig. Blev så umådelig glad. Ikke kun fordi jeg fik chokolade og kagecreme(hvilket er noget jeg elsker overalt på jorden), men også for tanken. Havde seriøst lyst til at græde - AF GLÆDE. Elsker de piger så fandens meget. Det helt sindsygt. 

Senere i dag står den på feeest. Halleluja. Ej det bliver hvad vi gør det til - OG VI GØR DET FANDENS MORSOMT! 
-
Havde også verdens sjoveste engelsktime i dag. 90 minutter med Anne(måske verdens bedste efterskolelærer). Tror aldrig jeg har grinet så meget! VIL ALDRIG STOPPE HERFRA. Kan slet overhovedet ikke overskue, at så snart jeg forhåbentlig starter på Aurehøj til sommer, så vil der aldrig mere være plads til timer kun med gøjl og glade dage. Det hele bliver så voksent. Brækker mig i skræk af det..
 Min 2. guitar. Købt i 9. klasse af dejlige monica for 300 kr. Love it!
Vinterferie anno 2013. Det vildeste. Pop-up koncert på rigshospitalet med Tim Christensen og Mads Langer.
Dagen. 12. august. Et screenshot af dagen jeg startede på Faarevejle Efterskole.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar