søndag, marts 24, 2013

Musical dag 5, 6 og 7!!

Har ikke opdateret i nogle dage, fordi jeg ganske enkelt har været så stresset med musicalen og sådan..
Er stadig ikke blevet rask, men show must go on!! Eller noget...

I hvert fald så i fredags stod dagen på total kaos.
Først tog jeg til lægen, fordi jeg ganske enkelt ikke kunne høre noget på det højre øre. Der fik jeg så at vide at jeg bare skal leve på smertestillende i en uge.. Lækkert da.. Derefter stod den på øvning....

Lørdag spillede vi stykket igennem cirka 5 gange... I starten var det hele bare en bunke lort, men til sidst begyndte det faktisk at ligne noget!
- Men da klokken var cirka halv ti i går, og vi stadig var i gang med at øve, gik jeg død. Jeg kunne hverken synge eller gå.. Var bare alt i alt så fandens udkørt - Alt i mens jeg egentlig stadig er syg..

I dag startede vi med at spille det hele igennem en sidste gang uden publikum, for efter at elevholdet fra sidste år kom og så vores anden gennemspilning..

Nu sidder jeg og hygger sammen med Frikse og Nissen.. Total døde, men også mega spændte på i morgen, hvor de to vigtigere show's skal spilles - nemlig det for forældrene..
Håber virkelig bare på at min stemme ikke forsvinder i løbet af natten!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar