onsdag, marts 20, 2013

Musical dag 2 og 3.

Dagen i går bød egentlig ikke på specielt meget. Jeg spillede en af mine sange igennem med musik, og ellers sad jeg bare og kogte - Mens jeg tænkte på hvor meget jeg ville ønske at jeg var rask. Hader virkelig at være syg i musical-ugen.. eh..
Om aftenen så jeg Burlesque - en af de bedste film der nogensinde er blevet lavet!!!!! Derefter havde jeg en trænings-date med Ida, som jeg så brugte resten af aftenen på. Det var dog ikke den voldsommeste træning, da jeg som sagt er forkølet, og derfor har ekstremt svært ved overhovedet at trække vejret. MEN DET ER BEDRE END INGENTING!
-
I DAAAAG, er der ikke sket så voldsomt meget.
Lige nu ligger jeg i min seng med de sygeste smerter i mit øre. Er seriøst ved at dø. Tror aldrig nogensinde jeg kommer til at være rask til når vi skal spille musical på søndag...... Hjælp mig en eller anden!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar