fredag, marts 29, 2013

Hvad fanden blev der egentlig af mig?

Jaaa, jeg er jo faktisk stadig mig. Stephanie, med det lyse hår, de korte ben og den hysteriske latter. Men er jeg stadig mig? Som i mig, mig? - Jeg ved det virkelig ikke.

Efter lige at have brugt næsten en time på at se gamle photo booth film og billeder igennem, har jeg fundet ud af hvor ubeskrivelig meget, jeg har forandret mig på de seneste to år. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad filen der er sket, og om det overhovedet er godt eller dårligt.
Men det vigtigeste er egentlig, at jeg hele tiden har følt, at den jeg var, har været den helt rette for mig.

Denne få sekunder lange film er mig i en nøddeskal - TAG JER IKKE AF STARTBILLEDET. hahahahahahahahaaaaaa
En billedespam af fucked up billeder som egentlig ikke rigtig har nogen sammehæng - Ud over jeg er på dem alle sammen.
Undervisning på Lyngby Private Skole. Savner den skole vanvittig meget...
Xfactor-rejsens start. Er netop gået videre i Pre-castingen
At ligge død på gulvet efter en lang skoledag, er mærkeligt nok en af de ting jeg savner ved en "normal" hverdag..
Eksamens-læsning sidste sommer
Er taget en time efter jeg lige har siddet og tudet over min venindes skønsang i kulturhuset
En bog jeg overtegnede få dage inden jeg startede på efterskolen
Et ud af mange "hold kæft jeg glæder mig til efterskolen"-billeder
En af de første dage på efterskolen - Dvs. er nu officielt en efterskoleelev! 
En af de første weekender hjemme
Taget I MIT HJEM - Værelse 59, faarevejle efterskole
En af de mange "fede" weekender hjemme fra efterskolen
Mig. Nu. Stephanie. Hej.
Ved godt at det her indlæg mååååske da evt. har handlet ret så meget om mig - Men nu hedder bloggen trods alt "stephanie marie" såååå... Ej, ved godt det ret fucked, men havde lidt brug for at udtrykke lidt fucked up om mig selv skriftligt.. tror jeg. Bye! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar