mandag, marts 04, 2013

Det er alt for lang tid siden!

Hey menneskerne!
Mit liv kører som  smurt - Vejret er fuldt ud fantastisk og alle er glade. Jeg har endda lige sendt ansøgning afsted til gymnasiet - UDEN AT BEGYNDE AT TUDE OVER AT EFTERSKOLEÅRET SNART ER SLUT.. !! Men i hvert fald har jeg søgt ind på Aurehøj, og håber virkelig at det er der jeg kommer ind. Det kunne være så koloenormt dejligt.

Ellers går tiden bare her på efterskolen. Vinteren har været utrolig lang, men samtidig gået voldsomt stærkt. Tiden går bare hurtigt generelt. Nu er der kun små fire måneder tilbage af skoleåret. Det sørgelig, for jeg er virkelig begyndt at elske det her sted mere end jeg nogensinde har gjort før.
Snart står den på musical - kan virkelig ikke vente. Men på den anden side, så glæder jeg mig heller ikke til det pludselig er overstået, og vi så står endnu tættere på slutningen - Sidste skoledag. Æhhh...

Lavede et nyt cover i går. Room with a view af Tina Dickow. Tjek den ud HER!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar