tirsdag, februar 05, 2013

Seriously dying..........

Er gået i krig med OSO 2013.. Om veterinæruddannelsen. 
Har indtil videre kun skrevet 3 sider.. Min makker er gået hen og er blevet syg.. dvs. jeg skal lave det vi havde planlagt to personer skulle lave, stort set alene. Plus fremlægge alene. Det træls, men på den anden side kan hun ikke rigtig gøre for, hun er blevet syg.
--
For første gang i lang tid magter jeg ikke en ferie. Jeg vil ikke hjem fra efterskolen. Det er alt for hyggeligt heroppe til bare sådan at tage hjem i en hel uge. Meeeen glæder mig nu til at se min familie. PLUS AT SE TINA DICKOW LIVE I GLASSALEN! 
--
Jeg har også fundet ud af hvilket gymnasium, jeg skal på efter sommerferien - Eller i hvert fald hvilket jeg søger ind på som første prioritet. Aurehøj it is. Håber virkelig for alt i verden, at jeg kommer ind. Det ville virkelig være luksus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar