tirsdag, januar 01, 2013

2012 da.

2012 har på mange måde været et skide godt år.
Jeg fik afsluttet min grundskole, med en bunke vellykkede afgangseksaminer og et gennemsnit på 11,1! - Jesus. Havde aldrig i mit liv drømt om at det ville gå så mega godt. Men det gjorde det - Og det jo egentlig bare dejligt!
Sidste skoledag, afskedsfester og andre kom-sammen-ting.. Der blev holdt en masse gøjl i den tid - Alle sammen for at vi kunne, få sagt farvel til hinanden på en god og festlig måde. Og det skal jeg da lige love for at vi også gjorde!
Men mine to år på Lyngby Private Skole har nok været nogle af de mest vellykkede år i hele min skolegang indtil videre  - altså kun fagligt selvfølgelig da - Og endda specielt det sidste halve år!
Men jeg må nu også sige, at der næsten ikke går en uge, hvor jeg ikke skænker de dejlige mennesker, jeg gik i klasse med dengang, en lille tanke. Savner dem som bare fanden!

MEN SÅ STARTEDE JEG PÅ EFTERSKOLE! .. Den 12. august daffede min mor, med mig og mine to søskende på bagsædet, afsted mod faarevejle stationsby! halleluja!!!
At komme på efterskole havde i utrolig lang tid, været et kæmpe ønske for mig; så da det endelig kunne lade sig gøre, og starten endelig kom, havde jeg sat mine forhåbninger utrolig højt. Næsten urealistisk højt. Og fedt var det - men nu når jeg tænker tilbage på starten af skoleåret, så var det jo egentlig ikke så koloenormt fedt som man gav udtryk for. Man havde bare så mega meget at lave hele tiden, at man ikke havde tid til at tænke - Så tanken endte altid ud med, at det bare var fuldt ud røvhamrende fantastisk.
- Men uden pis; at opleve hele "det at starte på efterskole" igen, ville være så fedt. For fedt var det. Udfordrende men fedt. fedt fedt fedt!

Halleluja. Omkring et halvt skole-år er gået. Det sørgeligt - men når man tænker på hvor mange ting jeg har oplevet, og på antallet af nye personer jeg har mødt, og egentlig har fået relativ tæt på hjertet, synes jeg sgu lidt at det er i orden.

Mange siger at det kommende halve år, som regel er den fedeste del af året på efterskole - Og hvis det bare bliver tilnærmelsesvis så sjovt, udfordrende, hårdt og yderst grinagtigt som de måneder der lige er gået har været, så lover det fandens godt. For hvor har det været sjovt - og hvor har jeg dog også grint meget. Men ej forglemme at der skam også har været en del nedture.

..
Siger det bare - At starte på efterskole er nok det bedste, der i lang tid er sket for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar