torsdag, december 20, 2012

Syrenen for helvede..

Skylder jer lidt en begrundelse på det relativ mega negative indlæg fra weekenden.
Grunden til at jeg var helt nede var fordi vi havde en relativ voldsom konflikt i mit hus. Hvorfor kan være lidt lige meget. - Oggg det påvirkede så mit humør utrolig meget.
Meen nu det hele glemt, og snakket igennem. Syrenen er et helt hus igen. Det for fucking fedt!
Dagen i dag har været den bedste i lang tid! - er virkelig høj på bare latter!!
Det hele startede med et løb ned til kirkebyen og tilbage igen.. Kom ind som den 5. pige på skolen. Weeheeu!
Efter var der den årlige jule-hockey
Turnering - I UDKLÆDNING!
Syrenen, mit hus, havde så valgt at klæde sig ud som hard core SM'ere!
Lækkert, vi ved det!:D
OG SYRENEN VANDT FUCKING HELE TURNERINGEN, med en målscore på hele 19 point i 5 kampe!!!
Halleluja.
Senere i dag stå den på julemiddag med hele skolen. Glæder mig allerede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar