lørdag, december 08, 2012

Sidste weekend i år 2012..


jaa.. Det er min sidste weekend på efterskolen i år.. Det utrolig sørgeligt. Næste uge er der også mulighed for at blive, men da jeg skal holde jul med min mor daffer jeg hjem. Ehh..
Lige nu sidder jeg i Birken sammen med Frederikke og Amira. Vi er kun 24 på skolen i den her weekend, så egentlig har vi fået lov til at sove hvor vi vil - Jeg har så valgt at sove i Birken på Amiras værelse.
Senere har vi tænkt os at løbe os en tur ned i kirkebyen; og når så vi kommer tilbage har vi, sammen med weekendvagten Susanne, aftalt at lave noget afspændings-halløj. Det glæder jeg mig utrolig meget til!
-
DANMARKSINDSAMLINGEN!
Jeg har gået i noget tid og overvejet om jeg ikke skulle foreslå at lave en eller anden form indsamling til danmarks indsamlingen; oggg i dag snakkede jeg så med Susanne(lærer) om det, og det synes hun var en ekstremt god i idé. Så nu er det bare at finde et produkt og få det Uploadet til sitet.
.
MEN NU VIL JEG SE EN FILM MED DE DEJLIGE TO TØSER, AMIRA OG FREDERIKKE

2 kommentarer:

  1. Hej! Jeg har gang i en giveaway, hvor du kan vinde et gavekort til caseapp, og dermed designe dit eget iPhone cover! Du er meget velkommen til at kigge forbi, og læse mere her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/2012/12/giveaway-vind-iphone-cover-fra-caseapp.html
    Knus Marie
    - mariejosiasen.blogspot.dk

    SvarSlet