torsdag, december 13, 2012

Så, for fanden da!

Det er torsdag, OG JEG SKAL HJEM I MORGEN! Glæder mig utrolig meget. Det slet overhovedet ikke fordi jeg ikke vil være på skolen; savner bare min familie ekstremt meget.
Skal også hjem og holde jul, så det skal skam nok blive godt.
-
I dag er det skam også Amiras fødselsdaaaag. Og vi har planlagt alt mulig gøjl, der gør at det er ret så umuligt for hende at glemme dagen i dag - NOGENSINDE... eller noget... 13/12/12 på FFE.. Halleluja..

I weekenden sov Frederikke og jeg, som sagt, henne i Birken hos Amira. Det var nok en af sjoveste, mest afslappede, snefyldte, girl-talkende, griner-så-meget-at-jeg-er-ved-at-dø-ende weekender. Hold kæft hvor havde vi det sjovt - og hvor spiste vi da også mega meget junk! JEG ELSKER DET!!

Nuuuu vil jeg gå til musik. Ha' et godt liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar