søndag, december 09, 2012

Mit liv..


Nu sidder jeg her – Faarevejle Efterskole. Har boet ti forskellige steder, gået på fire skoler, har haft syv forskellige papsøskende og to papmødre – Og noget af det eneste jeg 100% altid har kunne holdt ved, er min kærlighed og tryghed til musikken. Det er først nu, jeg sådan rigtig har fundet ud af hvor stor en betydning, den musikalske del af mit liv egentlig har.

Det ovenstående er et uddrag fra et essay jeg har for til i morgen. Det beskriver sådan egentlig meget godt mig, og hvor mega roddet min barndom har været. Men nu har jeg ro. Ro til at leve livet på min efterskole. Faarevejle Efterskole!
--
JEEEG deltager i endnu en giveaway på Marie's blog. Jeg vandt jo so bekendt hendes sidste giveaway, så hvorfor ikke prøve lykken igen! HER er et link til hendes blog og giveawayen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar