torsdag, december 27, 2012

Ja. Jeg har mine specielle øjeblikke - Med faxe, du ve'

Hvor jeg egentlig har der røv godt. Jeg går på efterskole, har en masse fantastiske og dejlige venner, har en familie som jeg elsker over alt på jorden og har efterhånden spist nok julemad og søde sager til at jeg også kan holde varmen - selvom det endda er vinter. Vildt, ikke sandt?

Deeeeet har været jul, for fanden. Oggggg det kan da vidst også lige lidt mærkes på pengepungen - OG ej forglemme også på vægten. Har simpelthen spist alt, alt, alt, alt, alt for meget. Ikke kun søde sager og sovs - Bare generelt for meget. JEG HAR JO FOR FANDEN NÆSTEN IKKE LAVET ANDET END AT INDTAGE FØDE! fyyyy foooorrnn'..
- Se selv billedet under.. Har smuglet en hel (fucking) faxe med ind på værelset. FÅ DET TIL AT STOPPE!

... Julegaver!
Hell yeahhhhhhhh. Jeg har fået et keyboard - Og hold da helt op hvor er "klaveret" 20 gange nemmere (teknisk) at lære, end en guitar er - Udførelsen errr så liiigeeee lidt sværere. Men det går da for fanden fremad. 
Og sååå har jeg da også lige fået en KOMPLET HARRY POTTE BOKS, med alle filmene! Halleluja, mit liv er fuldendt. Kajkage for det da!

Nissen - min dejlige veninde fra efterskolen - sov her i nat. Vi gik først i seng kl 4. Har stadig ondt i halsen af at grine. bum. Hold da helt kæft hvor havde vi det sjovt. 
Det skal lige siges at det også er hos hende jeg skal holde nytår - Sååå det skal skam nok blive undeholdende!!!!!!!!
So long..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar