fredag, november 16, 2012

Always!

Once a potter head - Always a potter head. Always! 
Jeg kan simpelthen ikke stoppe. Det kan godt være det lyder utrolig trist, men for mig virker det genialt. Jeg har altid været stor Harry Potter fan, og har egentlig lige siden jeg var lille gået og "ventet" på at mit brev fra Hogwarts ville komme med posten. Med tiden min "crazyness" lidt begyndt at ebbe ud, MEN SÅ STARTEDE JEG PÅ EFTERSKOLE. Er kommet i hus med en sindsyg Potter-fan lige som mig. ENDELIG kan jeg komme ud med alle mine magiske tanker om Harry Potter. Det skønt. I øjeblikket er jeg i gang med Harry Potter og fangen fra Azkaban. Det lækkert.
Det lyder sygt, at en pige på snart 17 år stadig læser Harry Potter. Men jeg er ligeglad - For hold kæft jeg elsker det!

Jeg er netop lige kommet hjem fra efterskolen. 2,5 time med offentlig transport. JEG HADER DET. Ej, det var ikke så slemt, for fulgtes med nogle fra skolen stort set hele vejen... Hvor det dog dejligt at være hjemme.
I morgen daffer jeg til Tølløse til noget hyggehalløj med de dejlige væsner fra mit hus på efterskolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar