søndag, november 11, 2012

STOP THIS TRAIN!

Det går simpelthen for hurtigt! Jeg kan egentlig slet ikke følge med. Halvdelen af skoleåret er stort set allerede gået - Eller rettere løbet, for for fanden hvor det ikke har gået langsomt. Den ene dag, uge, måned tar' virkelig den anden!
Lige nu er det weekend. Sidder i mit dejlige hus, på MIT værelse 59. Jeg kan slet ikke forestille mig at det her værelse om lidt over et halvt år skal tilhøre en anden. Det er min roomie og MIT værelse, og ingen andres! Jeg holder virkelig af det her sted, og egentlig - som jeg også har skrevet utallige gange før - så kan jeg slet ikke forestille mig andet end at gå på efterskole; og specielt da overhovedet ikke gymnasiet!
Forresten så er min Lærer, Johannes, lige gået videre til Semifinalen i Voice på tv2! Halleluja for det!

Nu vil jeg gå tilbage til mine lektier.. OM JEG MAGTER DET??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar