lørdag, november 17, 2012

På indkøb!

Jeeeg har været en tur i Lyngby Storcenter. Og jeg er sådan en person der no matter what altid har spenderet en form for penge når jeg træder ud af et center. Det er lige meget om jeg er der bare i 10 minutter; jeg ender altid op med noget jeg har overtalt mig selv til ikke at kunne leve uden.
Denne gang blev det til:
En haircuff
Behold af Mads langer, Coexist af The xx og en Dry Shampoo fra TRESemmé 
Og en længe ønsket trøje
Jeg har en ting med at købe tøj i for store størrelser. F.eks. er trøjen jeg har købt i dag størrelse 40 - Billederne under er nogle ting jeg købte i sidste uge. Alle tingene er enden et eller to numre større end jeg normalt plejer at bruge. Synes egentlig bare at det meste af det tøj jeg går med vil se underligt ud i en "passende" størrelse. Og så synes jeg bare at løst tøj er mest behageligt - Så hvorfor ikke?
----
Sååå tjekker jeg ind på min facebook her for et øjeblik siden, og det første jeg møder er dette opslag på min væg. Kan slet overhovedet ikke beskrive hvor meget det varmer at blive rost på sådannne' måde. Så Rikke, af hjertet TAK! 
Hvis du vil høre nummeret så klik HER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar