onsdag, november 28, 2012

Månen ovenover...


Klokken er nu 22.05 - Og indtil videre har jeg tilbragt ugen i brobygning på SOSU i holbæk, og så i dag på Odsherred Gymnasium. JEG STOD OP KLOKKEN 05.30 BÅDE MANDAG OG TIRSDAG - Det crazy. Men blev nødt til det for at nå med bus og tog til Holbæk til tiden.

Helt seriøst. Det mega skræmmende at tænke på at tiden er gået så mega røv hamrende stærkt.. Godt nok har vi oplevet fandens meget på det første halve år - Så som introdagene, overlevelsestur, natterend(det skal prøves) og meget andet; men alligevel er det gået SÅ stærkt. Egentlig har jeg det stadig som om det var to uger siden vi startede.
Det kan godt være at man nogle gange er ret så nede og sådan, men alt det gode ved at gå på efterskole er SÅ meget mere det værd. JEG ELSKER DET!
Jeg har allerede forandret mig en del siden jeg startede - Og vigtigst af alt: jeg er blevet udfordret ultimativt på det sociale. Det har noget været den fedeste udfordring nogensinde!
Så det er med blandede følelser, at jeg skriver at der kun er et halvt år tilbage. MEN JEG VIL ALDRIG STOPPPPPEE!!! Men en ting er sikkert; det er ikke den samme Stephanie som startede her for et halvt år siden, der om et halvt år starter på gymnasiet. Hvilken Stephanie det bliver er jeg stadig ved at finde ud af.. Men jeg er 100 på, ved hjælp af efterskolen og de røv hamrende fantastiske mennesker der er her, at det er den rigtige Stephanie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar