torsdag, november 22, 2012

Har det for fucking vildt!

Det har ganske enkelt været en af de fedeste uger i lang tid - og den er endda slet ikke slut endnu!
Ugen startede stille og roligt ud.. Kan faktisk ikke huske hvad fanden jeg lavede i mandags, så springer hurtigt videre til tirsdag.
Dagen startede bare med almindelig undervisning, med rengøring og hele. Faktisk brugte vi det meste af rengøringen på at sætte diverse lyskæder op - både udendørs og indendørs. Og hold da helt røv her er hyggeligt!
Fodbold-tirsdags træningen var erstattet af en rask løbetur. Jeg har fundet ud af at jeg faktisk er i røv god form.. Eller i hvert fald bedre form end jeg havde forventet.
Vi var to piger der gennemførte løbet på 6,4 km. Dog tog det 40 minutter. I know, jeg er en ekstremt langsom løber, men det har jeg altid været. Til gengæld er jeg i stand til at løbe relativ langt - og hvis Jens( min fodboldtræner) ikke havde valgt at løbe hurtigere hele den sidste kilometer, havde jeg sagtens kunne løbe længere.
Senere tirsdag var der hockey-turnering. Det er noget de voksne har arrangeret. Det er hus mod hus, og vi skulle spille mod bøgen. Stemningen var helt i top, og alle os syren-mennesker havde dresset op med vores flotte orange efterskolertrøjer helt nede i bukserne og fodboldstrømper i alle regnbuens farver! Hold helt kæft vi var lækre. Det ender så også med at vi mørbanker bøgen 4-0!! Sååå egentlig kan jeg ikke rigtig vente til på tirsdag når turneringen igen bliver genoptaget, og vi kan få vist et næste hus hvem der bestemmer!!
Onsdag var der kamp mod Tølløse slotsefterskole. Både for piger og drenge. Drengene vandt 3-2 og vi piger tabte 0-2.. Det er egentlig et ret fair resultat, for især os piger spillede røv dårligt! Men alligevel var det sgu en oplevelse, der sparker røv - bogstavelig talt. Vi fik seriøst sparket godt og grundigt røv! Hold kæft vi var dårlige - inklusiv mig selv!!
Senere på aftenen gik jeg op og så fodbold med drengene og Nissen. Det er altid skide hyggeligt!!
I dag er der ikke sket noget specielt andet end at jeg lige var i genbrugen med Nissen. Købte nogle gamle LP-plader og en strik.
Egentlig er der ikke sket så voldsomt meget mere, men det der er sket er nok til at jeg virkelig har haft det godt!! Vi har i hvert fald fundet god grund til at grine, for hold da op jeg har grinet meget her på det sidste!
Det skal også lige siges at mit hus, Syrenen, er i opvasken hele den her og næste uge - og alligevel har det ikke fået mit humør ned. Kan ikke se nogen grund til at gøre opvask til noget negativt, når man slipper for undervisning OG har fri mulighed til at grine!!

Vi har også fået en del af vores standpunktskaraktere og indtil videre har jeg et gennemsnit på 10,33, og det er jeg egentlig mega tilfreds med!
-
Jeg bliver på skolen i weekenden. Glæder mig allerede!




2 kommentarer:

  1. Dejligt at du har det godt, og holder det positive humør oppe! Jeg bliver så glad når jeg læser din blog, for din måde at udvise glæde på er fantastisk!<3 Jeg glæder mig til næste indlæg!:-*

    Hvis du har lyst er du velkommen til at tage et kik forbi min blog!
    rikkeoline..blogspot.com

    Knusser :-*

    SvarSlet
  2. Hvor du sød Rikke! tak:)
    - Tager et smut forbi din blog og kigger med det samme:))

    SvarSlet