fredag, november 02, 2012

GIVEAWAY! - TINA DICKOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som jeg også har skrevet før, så deltog jeg i en giveaway på marie's blog - LINK - OG JEG VANDT! halleluja. Det er den første giveaway jeg noglesinde har vundet! 
Men i hvert fald så er pakken kommet, og er allerede ekstremt glad for ringen. Den er utrolig godt lavet, og jeg kan helt klart anbefale smykke-elskere at tjekke maries blog ud, for der nemlig mulighed for at købe smykkerne! Og hvis ikke smykker er jer, så tag et kig forbi alligevel;))
 Jeg kom hjem fra efterskolen tidligere i dag. Vil allerede tilbage. Mange på skolen er ved at få en form for vinter-depression, og egentlig er jeg ved at få det helt modsatte. Jeg elsker mere og mere at være der oppe for hver dag der går.. - De fleste af personerne har allerede fået en koloenorm plads i mit hjerte. Især min dejlige roomie. Hold kæft hvor jeg elsker hende!
-
JEG SKAL SE TINA FUCKING DICKOW LIVE I VEGA I MORGEN!! TROR I JEG GLÆDER MIGG????? - Hold da helt kæft at det er sindsygt at det er i morgen! Købte billletterne tilbage i marts så har efterhånden gået og ventet i relativ lang tid. Men nu det i morgen, og tiden kan kun gå for hurtigt!!!

Tina Dickow - You wanna teach me to dance


Ingen kommentarer:

Send en kommentar