mandag, oktober 08, 2012

Positivitet

Deeeet er stilletime, og jeg burde lave tysk grammatik. Bæææhhmmm. Meen et nyt og lidt mere positivt indlæg her på bloggen synes jeg er en del vigtigere!;)
Som i kan se, var tidligere indlæg relativ negativt - for de dage og tider kommer også på en efterskole. Men oftest ender det hele med, at man egentlig ikke kan se grunden til at man er nede.
Her i lørdags var det gammelelevdag -godt nok var jeg hjemme i weekenden, men har hørt at op til flere af de tidligere elever, ikke var i stand til at tage hjem, fordi de simpelthen ikke kunne forlade det igen. Netop dét viser jo bare hvor meget, sådan et her år betyder for de forskellige individer - og jo på et tidspunkt også hvor meget det vil komme til at betyde for mig - Både i minder, men også i min personlighed.
I øjeblikket kan jeg overhovedet ikke forestille mig et liv uden for Faarevejle Efterskoles vægge.
Hvis bare man tænker sådan her hver gang man er nede, skal det nok blive et konge år. - Et år som allerede er 2 måneder kortere end da vi startede 12. august.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar