mandag, oktober 15, 2012

En update

Hey skønne fantastiske læsere.
Jeg undskylder den ret så voldsomt sløve blogging her for tiden. - MEN, jeg har nogle sjældne gange, været inde og kigge på side-visnings-talene, og faktisk er der op til flere af jer, der dagligt har været inde og tjekke bloggen - Også selvom der ikke just er sket så meget her. OG det er jo bare utrolig motiverende. Sååå yes sir. Nu bliver bloggen for alvor vild! .. ej, men i hvert fald så LOVER jeg, at jeg nok skal opdatere liddddt oftere.

Mit liv er ret sweet her for tiden. Efterårsferien er over os, og jeg skal da lige love for at den har taget ekstra meget regn med. Hold da helt småkage.
De seneste dage har jeg brugt på at sove. Jeg har seriøst haft brug for det. Det ikke just fordi man for tons vis af søvn på sådan en efterskole. Meeen jeg elsker den efterskole, så så længe jeg bare kan sove i de ferier og weekender hjemme, så jeg glad.
Men hold kæft jeg savner efterskolen. Det slet-overhovedet ikke fordi jeg heller ikke vil være hjemme; savner bare de dejlige væsner af røvens til!

Et lettere rodet indlæg - Men skal jo også lige i gang igen;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar