torsdag, september 20, 2012

SMYKKER!

Jeg deltager nu i konkurrencen om et valgfrit smykke på DENNE side.
Det er også muligt at købe smykkerne derfra, men vælger at prøve lykken i stedet.
-
Lige nu sidder jeg og har matematik. Egentlig skal vi lave en problemløsning, men kan ikke rigtig koncentrere mig om det, så i stedet sidder jeg og hører Tina d(GLÆDER MIG FORRESTEN TIL DEN 3. NOVEMBER!!!!) og chatter på facebook.

Glæder mig efterhånden ret så meget til at komme hjem i weekenden. Savvvner min familie som bare fanden lige i øjeblikket. - Udover det, så har jeg det stadig voldsomt fedt her på efterskolen. Har simpelthen fået en masse venner som kun vil mig det absolut bedste. Og hold kæft hvor er det skønt!

En af de ringe man kan vinde/købe i ovenstående konkurrence!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar