søndag, september 09, 2012

Jeg har det nu meget godt.. !!

Lige nu sidder jeg i sofaen hjemme i Lyngby. Jeps, hjemme. Senere skal jeg tilbage til efterskolen, og jeg glæder mig som et lille barn. Men hold mund hvor jeg virkelig bare havde brug for en weekend hjemme. 
Jeg er netop lige blevet færdig med stort set alle lektierne - JA LEKTIER! Nu mangler jeg bare en stil... pyyføøjj...
Den kommende uge på efterskolen regner jeg med bliver skide sjov og samtidig også utrolig udfordrende. Vi skal på team-buiding tur. Cykle 90 km på 3 dage. Det skal nok blive godt. 
Men i hvert fald skal vi cykle husvis(yeeey), og da mit hus - Syrenen - har vundet de seneste 2 år, ligger der et relativt stort pres på vores skuldre.... :s Men hold mund jeg glæder mig!
De dejlige personer fra Syrenen

1 kommentar: