lørdag, september 22, 2012

Home

Jaaa, jeg er hjemme! Efter 2 uger på efterskolen trængte jeg godt og grundigt til at komme hjem. Hjem til min dejlige familie og min mors yderst lækre mad!
Tidligere i dag var jeg i Lyngby centeret ogggg fandt endelig BUKSERNE! Et par Adidas træningsbukser som(desværre) er gået hen og blevet voldsomt mainstream.. MEN, dem fandt jeg - dog i blå, men de er sgu lige så fede(Hvis ikke federe.)
-
Lavede allllle mine lektier i torsdags, så jeg ikke skulle bruge min weekend hjemme på at lave lektier. Det er yderst skønt. Takker mig selv for at ha' lavet dem mindst 20 gange i timen. Det lækkert!
I morgen er det så tilbage til skolen. Det bliver deeeejligt!

4 kommentarer:

  1. Kom tilfældigvis forbi din blog, og hvor er den bare fed! Helt sikkert ikke sidste gang jeg er her forbi! :)
    Hvis du har lyst til at læse om det at være udvekslingsstudent i Frankrig, så kig forbi min blog:
    http://www.katrineisabella.dk/
    - Måske vi kan følges?
    Knus Katrine

    SvarSlet
  2. Tak skal du have!:D
    - Kigger forbi din blog med det samme!:D
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, du skrev du havde svært ved at følge mig, så jeg kan regne ud du ikke kender til Bloglovin (hvilket er den eneste måde du kan følge mig ud over facebook) - men kan du da så komme igang med at oprette en bloglovin konto, det er den bedste og nemmeste måde at følge alle dine yndlingsbloggere på! :)
      Håber du finder ud af det! :)

      Slet