søndag, september 16, 2012

Alone with the boyyyssss

Yes sir. Jeg valgte som den eneste pige i huset at blive i weekenden sammen med allllle drengene. Først tænkte jeg lidt "Orhhh fuck," men det har faktisk været en ret chill weekend.
Amanda - Nissen - var også den eneste piger hendes hus, så hun fik lov til at sove på mit værelse på en madras.
Ellers har jeg lavet dreadlocks på Sille.. Hvilket tog 8 timer... JESUS MANNER! Hold kæft et arbejde!!!
-
Men hey, Kom lige og besøg Faarevejle efterskole på efterskolernes dag!! - Hvis altså du overvejer efterskole. Den er feeeeeeeddddddd den her sens' efterskole!!!:D
--
Til slut et billede af arbejdet med dreadlocksne!
Goooo daaag

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Der er nu startet smykke-salg på min blog! Det er muligt at købe dem lige her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/p/salg-af-smykker.html

    I forbindelse med at jeg nu er startet på dette, er det muligt for 2 heldige piger at vinde et valgfrit smykke fra kollektionen! Læs mere om konkurencen lige her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/2012/09/vind-valgfrit-smykke.html

    Jeg håber meget at du vil tage et kig forbi!
    Knus Marie ;-)
    - mariejosiasen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig! kigger forbi med det samme!:D

    SvarSlet