søndag, august 05, 2012

Ude godt, hjemme bedst - Dog med nyt hjem om 6 dage!

Yes sir. Jeg kom hjem omkring ved 12-tiden efter 8 dage på Sejerborg. Er 100 på at det nok har været det mest "dovne" år. Med andre ord så sov vi næsten lejren 2012 væk. Trist, men alligevel relativ dejligt.
EJ MEN JESUS! Jeg mistede min elskede Iphone i går aftes ved omkring 8 tiden.. På Høvestrand. HALLELUJA. Efter utallige gåture på stranden måtte jeg give op, og indse at min mobil for alvor var 100% væk, og gik derefter i seng(kl. 12). Det skal lige siges at det var blevet mørkt på det tidspunkt, så at blive ved med at lede ville alligevel ikke hjælpe... Det tog så ydreligere 3 timer for mig at falde i søvn, fordi min hjerne konstant lå og jonglerede med tanken om at "det nu var forbi" med min Iphone - Vågnede 3 timer efter. Fuldstændig ør i hovedet efter de utallige gange, jeg i sindsyge forsøg på at få min hukommelse til at du(Samtidig også en smule vrede på mig selv, over at jeg ikke en skid passede på mine ting), havde banket mit hoved ned i hovedpuden. Der var klokken omkring 6, og solen stod allerede relativ højt på himlen. Og da jeg ikke er en person der "bare sådan lige" giver op, valgte jeg at bruge tiden fornuftigt, og listede derfor ned af min seng -  uden at vække nogle af de andre - tog nogle "hygge-bukser" på udenpå mine natbukser, en hættetrøje over hovedet, satte mit hår i en knold og listede i mine udtrådte vans lige så stille ud af døren og ud i den morgenfriske natur...
Efter 40 minutters leden på stranden lå den pludselig lige for fødderne af mig. Hold kæft hvor blev jeg glad! Selvom den var fyldt med sand, og ikke just var tør, virkede den fint. HALLELUJA! Tror da vidst nok lige, at der er nogle højere magter jeg skal ha' takket, for at jeg fandt den!
Så gik jeg tilbage til lejren, total høj over at jeg SELV havde fundet den. Derefter gik jeg i seng igen, og halvsov så den næste time væk.. Da jeg vågnede stod det ned i stænger, så hvis jeg ikke var gået ud ved 6-tiden og havde fundet den, var den 100% blevet smadret af regnen...
DET VIL SIGE, med omkring 4 timers søvn i bagagen og med en Iphone der nu ligger til opladning VED SIDEN AF MIG, vil jeg gå i seng.
Sejerborg 2012
- Jeg sidder nede i venstre hjørne, med sorte bukser, hvid trøje og kridhvidt hår sat op i en knold. SÅ VED DU DET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar