torsdag, august 30, 2012

Theodor

Jeg har det alt for godt. Lige i øjeblikket ligger jeg på en sofa i fællesstuen og hører Tina Dickow. Har ligget her siden klokken halv tre, og det næste punkt på dagsordenen(aftensmad) er først klokken 6, så der er massere af tid til at flyde i endnu...
-
I denne uge har vi haft kulturfagsprojekt, hvor vi skulle skrive om en "speciel" ting ved lammefjorden. Min gruppe, som forresten består af to yderst flinke personer, valgte at lave en film om Esterhøj. Røv sygt emne, men med lidt nudler, toast og te fik vi klippet en film sammen der faktisk er værd at vise til fremlæggelserne i morgen.
-
Jeg bliver her på skolen i weekenden. Egentlig havde vi - altså alle os 12 mennesker i det hus jeg bor i - planlagt at tage til Holbæk-aften fredag, men vi blev enige om at "bare blive på skolen" var nemmere, BILLIGERE og lige så hyggeligt.
-
Mit hus(Syrenen) har en maskot i form af en havenisse. Det er faktisk kun Lærken og vores hus der har sådanne' en. Navnet er Theodor, og lige nu er den faktisk blevet nakket af folkene fra Lærken.. Ehhh. Men vi skal skam nok få ham tilbage!!! - Men tjek hans facebook-profil ud. Han hedder: Theodor Havenisse
-
Ellers har jeg det bare SÅ skønt! - Skal faktisk ud og reklamere for Efterskolen på noget gøjl-messe-ting på tirsdag. Vi er kun 3 fra skolen der er blevet valgt til at tage med. Og vi er blevet valgt fordi vi "repræsenterer" skolen godt. Og det er jo altid positiv at lærerne synes det om en - Jeg jo har valgt den her efterskole fordi den passede godt til mig, men at jeg også passer til den, betyder jo bare at jeg har valgt 100% rigtigt!

Hudløst ærligt og 100% fra hjertet: Jeg elsker det her sted!

1 kommentar:

  1. Hej, Jeg har nomineret dig til en en Leibster blog award, på min blog! kig forbi den om få mere at vide! :-)

    xoxo - www.nollenollesblog.blogspot.com

    SvarSlet