tirsdag, august 07, 2012

PAKKELISTE - 4,5 dag tilbage!!

Heeer er den så. MIN pakkeliste. Den har godt nok været noget tid undervejs, men den er så til gengæld også relativ detaljeret. Men husk nu at en pakkeliste er meget personlig, og derfor også virkelig forskellig fra person til person!

Tøj:
Langærmede trøjer, Hættetrøjer, ”Hyggetrøjer”
Skjorter
T-shirts, Toppe
Lange bukser, Cowboy- og hyggebukser
Shorts
Jakker – Cowboyjakke, alm. Jakke
Regntøj – Gummistøvler, alm. Regnjakke, regnjakke til fodbold, regnbukser
Træningstøj – Fodboldtøj, benskinner, fodboldstøvler, løbesko, indendørssko, løbetøj
Sokker
Undertøj
Badetøj
Tørklæde
Nattøj
Sko – VansX2, (fodboldstøvler, løbesko, indendørssko, gummistøvler,) sandaler, badetøfler, sutsko

Værelset:
Dyne
Hovedpude
LagenX2
LinnedX2
Sengetæppe og ”hyggepuder”
Rullemadras
Lyskæde
Bøjler
Lampe
Bamse
Billeder af familie og elskværdige venner
Lille spejl

Hygiejne:
Tandbørste og tandpasta
Tandtråd og tandstikkere
Hårbørste
Elastikker, hårnåle og hårbånd
Shampoo, balsam, bodyshampoo og håndsæbe
Fugtighedscreme, ansigtscreme, bodybutter, læbepomade
Duftevand og deo
Skrabere
Make-up og make-upfjerner
Neglelak
Andet hygiejne
Plastre
Sygsikringsbevis

Underholdning:
Computer, oplader
Bog + LÆSEBRILLER
Iphone(med et Itunes-bibliotek proppet med lækkerier), oplader, høretelefoner
Skrive- og tegneblok

Skoleting:
Skoletaske
”Matematikhåndbogen”
Lommeregner
Vinkelmåler, lineal og tegnetrkant
Passer
Penalhus med diverse indhold
Ordbøger(Dansk, engelsk og tysk)
USB-Stik
Farveblyanter
TAPE OG SKAKS
Kalender

Diverse andre ting:
Cykel – Lygter og cykelhjelm
Sovepose
Liggeunderlag
Plastservice
Håndklæder til bad og til strand
Tekop og massere af te
Vasketøjspose
Vækkeur
Pung
Guitar
Kamera + oplader
Ipad-cover
Hævekort 

Sådan ser "pakningen" ud indtilvidere.... For mulletjavsen der er lang vej endnu!!

Jeg glæder mig simpelthen så voldsomt meget. Men samtidig er jeg også SÅ nervøs. Er det nu den helt rigtige efterskole jeg har valgt? Hvad nu hvis jeg får for meget hjemve i starten? Og hvad med min romie? ARGGGG! På en måde vil jeg godt bare have starten overstået, men på den anden side kunne jeg godt bruge lidt flere dage sammen med min familie, og specielt min søster, inden jeg starterrrrr...... 

HAR ALT FOR MANGE SOMMERFUGLE I MAVEN TIL AT KUNNE TÆNKE KLART! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar