fredag, august 17, 2012

Det er weekend, PÅ EFTERSKOLEN!!!!

Heey guys!
Jeg har så efterhånden været her på skolen i 5 dage, og jeg er fuldstændig betaget af det! LOVE IT!
I går var vi ude på husdøgn. Vi cyklede 30 km for efter at sove i et telt, I REGNVEJR! Men hyggeligt var det. Bestemt.
Nu har vi lige gjort hele huset rent og ligger og hører noget dansk-retardo-rap fra youtube.

Som sagt bor jeg i Syrenen - Og hvis jeg skal være helt ærlig så har vi det fucking nice!! Elsker mit hus!!!!
ELSKER EFTERSKOLE!

2 kommentarer:

  1. (først: er vild med din header! fedt lavet!)

    Hvor er det fedt at høre, med efterskolen og sådan. Hvis jeg kunne "gøre det om igen" havde jeg også valgt at tage et efterskoleår, frem for almindelig 9. og 10. klasse! :-)

    Jeg er blevet fast læser, har du lyst til at følges?
    Knus!
    www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet
  2. TAAK! - Ja det er også bare for fedt!
    - Jeg tager et smut forbi din blog med det samme! :D

    SvarSlet