fredag, august 10, 2012

2 dage!!!


Så deeet! Mine nerver sidder halvt ude på tøjet i øjeblikket!!!
MEN i hvert fald har jeg sådan en elskværdig familie der, som en lille afskedsgave-ting, har købt et efterskole-kit til mig(Billedet under) - Med ting som neglesaks, te, vatpinde, makeupfjernere og meget mere! 
Paknings-projektet!!
Min storesøster tager også afsted det her år - Hun vælger så bare lige at tage til USA. Hun daffer afsted på mandag, så min mor kom på den idé at vi kan få en dag hver hvor vi må bestemme 100% hvad vi skal lave og spise heele dagen. I dag er det så MIN DAG! Og jeg har valgt at vi skal se synkronsvømning - HELE FAMILIEN - her klokken 4. DET SKAL NOK BLIVE UNDERHOLDENDE, netop fordi det er de sorte spejdere der skal kommentere! HALLELUJA! 
Ellers er de fleste TING efterhånden blevet pakket ned - Mangler dog stadig alllt mit tøj..
Kyysss

1 kommentar:

  1. Hey, jeg har valgt at give dig en Liebster blogaward, fordi jeg synes din blog er super fed! Læs mere om det her: http://differeekly.blogspot.dk/2012/08/blog-award-liebster.html

    SvarSlet