tirsdag, juli 03, 2012

NEW IN!!

Jeg har været ude og shoppe og tænkte at jeg lige ville vise jer mine ny-indkøbte sager. 
Og nu er det jo sådan - SOM JEG ER 100 PÅ AT I ALLEREDE VED - at jeg skal på efterskole efter ferien, og det jo ikke er heeeelt just billigt, så derfor forsøgte jeg så vidt muligt at formindske antallet af klææææder og selvfølgelig også prisen. Og faktisk så har alle tingene, undtaget shorts'ene, kostet under 49 kr. HALLELUJA FOR SOMMER-UDSALG! 
Shorts
Top
T-shirt
Top-dimmer
- Ellers nyder jeg bare den danske sommer til det aller yderste!

2 kommentarer:

  1. Du har fået købt noget fedt tøj!:)
    Og hvor har du købt de shorts så billigt?

    Alma

    www.fashionweird.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fed blog! Har du lyst til at følges? :)

    kristindelprado.blogspot.dk

    SvarSlet