torsdag, juli 26, 2012

ITALY 2012

Bum bum. Den havde i ikke set komme. Hææ. I hvert fald kom jeg hjem tidligere i dag, efter 3 uger i dejligeste Italien. Vi boede, som vi plejer, på en campingplads i Lido del Jesolo, veeed navn "Union Lido." Yderst stor og fed campingplads. Med den lækreste strand, op til flere poolanlæg - Hvooooor man forresten SKAL have badehætte på... - voldsomt mange danskere og de lækreste pandekager! 
Vi boede 2 uger i et lååååkkkusssus mobilehome, med terrasse på taget og det hele. Og derefter den sidste uge på campingpladsens hotel. LIGE TIL AT OVERKOMME! 
--- Forresten ligger der en 7 km lang gågade i centrum af Jesolo kun 5/10 minutters kørsel fra pladsen!!
 I Jesolo
  Jess, Niklas, Malou, Sif, mig og Caro på vores terrasse 
 Jess med min yderst flotte hjemmelavede krone..
 Malou og Mifi(Niklas) - Kærestepar Randers anno 2012
Caroline - min smukke søster
Mig, Caro, Jess og Malou I Jesolo
Liva og Jess -  Jesolo
 I Jesolo?
 Min mor og mig - På vej hjem fra en yderst lækker restaurant 
 Gågaden i Jesolo
 Jess der var opsat på at købe en solhat dagen inden vi kørte hjem
 Jess og jeg den sidste aften
Sidste is.......

Nu vil jeg gå i seng, og få læst min bog færdig. Man er yderst gennemtræt efter en tur hjem fra italien i bil, skulle jeg lige hilse og sige
I morgen står den på søvn, løb, pakke og spise.. HALLELUJA - Sejerborg i overmorgen. GLÆDER MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar