torsdag, juli 26, 2012

Intetsigende

Pt har jeg ikke så forfærdig meget at skrive om... Poster lidt billeder senere på ugen der beskriver hvad jeg har gået rundt og lavet her den seneste tid - udover at jeg selvfølgelig nyder ferien fuldt ud.
Lørdag futter jeg på Sejerborg - Den årlige sommerlejr med nogle yderst fantastiske mennesker. ( Til jer der ikke aner hvad Sejerborg er, så er det en sommerlejr, min familie har været på hver sommer i flere generationer tilbage. I dag er jeg den eneste Meincke der stadig trofast møder op hvert år - Og jeg elsker det!!!!)
Den sidste tid af sommerferien skal jeg bruge på at pakke det mest nødvendige ned i tasker og poser. Poster en pakkeliste på et eller andet tidspunkt.. Og så starter efterskolelivet.. 12. august. Egentlig kan jeg ikke rigtig forstå at det faktisk er lige om hjørnet. Dét jeg har gået og glædet mig til i over et år..puuuha
Kys herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar