fredag, juli 27, 2012

DRAWING

Dagen i dag har jeg bare gået og tullet lidt rundt.. 
OG SÅ har jeg også tegnet en del. --- Jeg har for noget tid siden købt en kinabog, som jeg kan tage med på efterskole, til at skrive ting ned i og sådannn. Og da den egentlig ser ret så kedelig ud, tænkte jeg at jeg ville lave en lidt farveladeagtig tegning i den på den aller første side. 
Efter 2 timers "hårdt arbejde," så  de første to sider sådan her ud. HALLELUJA FOR KEDSOMHED. 
Det var egentlig meningen at jeg ville lave en pakkeliste, men at tegne syntes jeg var 40 ganeg sjovere!!!
Nu vil jeg sætte mig tilbage i sofaen, og se noget OL-åbningsshow.
I morgen futter jeg mod Sejerborg. HALLELUJA JEG GLÆDER MIG! 

2 kommentarer:

  1. Virkelig flot blog. Meget inspirerene. Jeg følger dig nu. Hårber du har lyst til at tage et smut forbi min blog og evt. blive fast læser. Mange gange knus Emilie :-)

    http://emiliefredskilde.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tusind tak! - Taget et kig forbi med det samme!:D

    SvarSlet