torsdag, juni 14, 2012

Tanker fra hjertet.

Det kan godt være at man somme tider er ramt af nedgang og  tist-/surhed, men når det så går godt, så kan det fandeme også mærkes! Jeg havde aldrig i hele min yderst finurlige fantasi turde drømme om at det ville gå, som det er gået her til de mundtlige prøver. Selvom man egentlig ikke skal bruge sin 9.-klasses afgangseksamen til så forfærdelig meget, så er det jo et skulder-klap uden lige. Det giver mig 100% lyst og energi til at kæmpe mig videre i den store uddannelsesverdenen.. MEN, samtidig er jeg også helt og aldeles sikker på, at hvis jeg havde sat mig for at starte på Virum Gymnasium her efter sommerferien, var jeg gået død. 100%. --> Efterskole. Jeg håber på, til det yderste af mine fingerspidser, at det bliver et helt ud igennem fantastisk år. Selvfølgelig også med de op- og nedture som et efterskoleliv nu bringer med sig; men håber håber håber, at jeg kommer til at elske det sted. Elske mine fag. Min dejlige seng i mit dejlige hus Syrenen, SAMMEN med mine dejlige husvenner og min allerdejligeste rumme!

Life's motherfucking sweet!

3 kommentarer:

  1. Jeg har lige set du havde stavet forkert i rumme, men det staves roomie :) Du må gerne slette min kommentar, det var for at hjælpe dig! :) KNUS

    SvarSlet
  2. Nej nej:) - Det er på dansk som i et rum. Og så fordi det er en person er det rum-me

    SvarSlet
    Svar
    1. - så egentlig er det 100% bevidst:))

      Slet