onsdag, juni 27, 2012

STUDENT 2012 - TRANSLOKATION 2012

MIN SØSTER ER BLEVET STUDENT I DAAAGGG!!! WOOOHOO! Ej, men stort tilykke Coco!:*

 TRANSLOKATION 2012: Det er med lidt sørgeligt mod jeg skriver at det nu officielt er slut på Lyngby Private Skole. Forstår det egentlig ikke helt.. Selvom jeg virkelig(VIRKELIG) godt snart vil starte på efterskolen, så vil jeg altså virkelig heller ikke stoppe der. Puuhaa. Men i hvert fald har jeg fået et eksamensbevis med karakterer der er lang over det forventede! - Og med et snit på hele to karakterer højere end sidste standpunkt!! Det sgu skønt!!
Som jeg skrev tidligere så var jeg til noget lydprøve-halløj. Det var fordi jeg skulle spille den fantastiske sang "Dream" af Priscilla Ahn til translokationen. 
 Men reaktion da jeg fandt ud af at jeg havde fået 12 i matematik!!!!
Moooooaaaarrrr
Faaaaaaaaarrrrrmaaand
 Sisseeeeellll!!
 Ateebah!!!
 Emilyyy
 Efter translokationen tog min familie og jeg på Aji(Sushi-sted) og fil den lækreste mad.
Nu ligger jeg og flyder på sofaen, mens Portugal-Spanien kører på fjeerrneren i baggrunden. 
----------------
Har delte følelser for om jeg glæder mig til i morgen(Skal til noget afslutnings-grill-halløj med klassen.)
På den ene side er det fest(og det er jo selvfølgelig det der trækker op) - På den anden side er der tanken om at vi skal sige farvel. Det sgu en røvtrist tanke som jeg egentlig ikke helt tør tænke til ende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar