lørdag, juni 23, 2012

Lørdag - Bedre kendt som skt. hans!

Halleluja til jer! Faktisk bliver det her et ret så kort indlæg, for skal nå en bus her om 20 minutter. Men i hvert fald så var jeg til fødselsdag hos min dejlige veninde Mathilde i går, og det var mega skægt! Hold kæft vi havde de sjovt! Og så her i morges da vi vågnede(Signe, Johanna og jeg sov hjemme hos Mathilde) jamen altså. Tror aldrig nogensinde jeg har grinet så meget over en bagstiv person før. <3 <3 JOHANNA SOM BAGSTIV!! <3 <3 Elsker det!
Senere skal jeg ti noget skt. hans halløj.. I regnvejr!!
- Skal nok "forbedre" mit bloggeri her for tiden snart, men som jeg også har skrevet før så vil jeg nyde den her sommer i fulde drag, og derfor har jeg valgt at prioritere bloggen lidt ned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar